033 - 246 04 47
platformtechniek@consortiumbo.nl
MENU
Platform vmbo Techniek
Lid worden
Onze leden
Belangenbehartiging
Bijeenkomsten
Privacy
Klachtenprocedure
Vacatures
Contact
Nieuws
Agenda
Training en advies
Trainingsportal Vrienden van (v)mbo Techniek
Medewerkers
Consulenten Beroepsonderwijs
Ontwikkelteam vmbo PIE – mbo MEI2,3
Producten
Informatie lesmateriaal
Planning lesmateriaal
Veelgestelde vragen lesmateriaal
Spel Sterk Techniekonderwijs
Doorlopende leerroutes vmbo - mbo
Ideeënbus
Sterk Techniekonderwijs
Expertise Carrousel PrO
Veelgestelde vragen
Vriend van (v)mbo Techniek
Klachtenprocedure
Versie maart 2020
In geval van een klacht wordt de klager geadviseerd deze schriftelijk (via e-mail) in te dienen, voorzien van zoveel mogelijk feitelijke informatie, en te richten aan het secretariaat van het Consortium Beroepsonderwijs. Mailadres:
secretariaat@consortiumbo.nl
De klacht wordt door het secretariaat ontvangen en geregistreerd. De klager ontvangt een ontvangstbevestiging per e-mail en de mededeling dat hij/zij binnen 7 werkdagen een schriftelijke (via e-mail) reactie tegemoet mag zien van de verantwoordelijke manager.
De klacht wordt door het secretariaat ter behandeling gestuurd naar de verantwoordelijke manager, en gemeld bij de directie.
De manager onderzoekt de klacht i.o.m. betrokkenen en brengt verslag uit aan de directeur. Deze accordeert de inhoud van de schriftelijke reactie op de klacht.
De manager informeert schriftelijk de indiener van de klacht over de uitkomst van het onderzoek, indien van toepassing met onderbouwing van de uitkomst met relevante stukken.
In geval de klager niet akkoord gaat met de uitkomst van het onderzoek, wordt deze in staat gesteld het dossier ter beoordeling voor te leggen aan een onafhankelijke deskundige. Als onafhankelijke derde schakelt het Consortium Luc Fine (Edu-Fine) in.
Een klacht zal altijd vertrouwelijk behandeld worden.